dimecres, 25 de gener del 2023

LES RECOMANACIONS DE L’EVA Lluna vella de Maria Sardans

Autora: Maria Sardans

Editorial: Llibres del Delicte

Any de la primera edició: 2022

Llengua original: Català

Gènere: Novel·la policíaca

Número de pàgines: 329

Els amics de Llibres del Delicte sempre em descobreixen històries captivadores i els he de tornar a agrair que m’hagin donat l’oportunitat de conèixer la Valentina Palau Pi i Blanquera.

M’agrada llegir llibres que parlen d’entorns que conec i aquest és el cas de Lluna Vella, en el que una part de la trama discorre al Pallars Jussà.

Com sabeu gaudeixo llegint novel·la negra i policíaca, llibres d’intrigues i assassinats, i amb aquesta novel·la m’ho he passat molt bé. Em va atrapar des del primer moment i em va ser impossible deixar-la fins al final.

M’ha captivat la Valentina Palau, un personatge potent, elegant, sofisticat, amb una força que atreu. Tinc pendent llegir el primer llibre de la sèrie L’Àngel Negre, però ho faré aviat perquè tinc ganes de descobrir els inicis de la protagonista, i estic segura que n’hi haurà més perquè el personatge té molt potencial.

Si us agrada la novel·la policíaca, les històries que enganxen i els personatges femenins potents us recomano que el llegiu perquè no us decebrà.

Teniu el plaer de conèixer la Valentina? 💪

Sinopsi:

La Valentina Palau, rica hereva dels Pi i Blanquerna, busca la normalitat en reincorporar-se als Mossos d’Esquadra. Però quan la seva cosina Paula torna a Barcelona i s’instal·la amb ella, començaran a rebre uns regals inquietants que apunten a Pas de Bocmort, on la Paula sembla que posseeix un terreny que no sabia ni que existia.

Investigar què amaga Pas de Bocmort li resultaria més fàcil a la Valentina sense l’inspector Martí Alemany, que té un interès personal per recuperar un cas que va tenir la zona atemorida durant dècades. Qui més està interessat a remoure aquella història? Què passava allà les nits de lluna vella? I, sobretot, per què allò afecta la família Pi i Blanquerna?

Catorze nens desapareguts en estranyes circumstàncies, sectes i assetjadors. Un territori inhòspit i allunyat de tot. La Valentina Palau torna a implicar-se en un cas.

Si voleu seguir els comentaris de l'Eva sobre els llibres que llegeix ho podeu fer al seu bloc:

https://avegadesllegeixo.blogspot.com/

I per Instagram a:

@emazab

@avegadesllegeixo