divendres, 22 d’octubre del 2021

LES RECOMANACIONS DE L’EVA Aquí mano jo de Maribel Torres

Autora: Maribel Torres (Malgrat, 1968)

Editorial: Llibres del Delicte

Any de la primera edició: 2021

Llengua original: Català

Gènere: Novel·la negra

Nombre de pàgines: 268

Llibres del Delicte és una editorial independent catalana que aposta per la novel·la negra de qualitat i de proximitat. Vol donar a conèixer noves veus narratives del gènere en català, i a mi això m'encanta! 😍

És per això que quan es van posar en contacte amb mi per enviar-me algun dels seus llibres no vaig dubtar-ho gens, els vaig dir que sí i vaig rebre aquesta obra.

En aquest cas la detectiva Adriana Miralles (que ja havia protagonitzat l'anterior llibre de l'autora, El despertar del navegant) ha de resoldre un cas d'amenaces, aparentment senzill, que la porta a endinsar-se al món de l'hostaleria. M'ha agradat com a través de la investigació ha introduït la denúncia social sobre les condicions de les cambreres d'habitació: sous precaris, inseguretat física i laboral.

El personatge de l'Ariadna és un personatge potent i valent que li dóna valor a la història (que ja és interessant d'entrada). I la relació que té amb el seu aprenent m'ha tret més d'un somriure.

Crec que, si us agraden els llibres amb acció, investigació i una bona dosi de crítica social, aquest és per vosaltres. I si no us acaben de convèncer també podeu provar de llegir-lo perquè estic segura que us agradarà.

Coneixíeu aquesta editorial?

Sinopsi:

Un escriptor d’èxit demana a la detectiva Adriana Miralles que investigui les amenaces que rep. Creu que a darrere hi ha un grup de dones que s’han rebel·lat contra la seva última obra en què tracta un cas de violació real. Poc després d’això, ell apareix mort.

Qui amenaçava realment l’escriptor? Què s’amaga darrere de tot plegat? L’Adriana s’haurà d’infiltrar i investigar al voltant del servei de neteja de l’hotel on es va trobar el cadàver per descobrir un món ple de pressions, explotació i abusos.

Si voleu seguir els comentaris de l'Eva sobre els llibres que llegeix ho podeu fer al seu bloc:

https://avegadesllegeixo.blogspot.com/

I per Instagram a:

@emazab

@avegadesllegeixo