divendres, 9 d’abril del 2021

LES RECOMANACIONS DE L’EVA Ametlla de Won-Pyung Sohn

Autor/a: Won-Pyung Sohn (Corea del Sud, 1979)
Editorial: Fanbooks/Temas de hoy
Any de la primera edició: 2020
Llengua original: Coreà
Traducció: Anna Puente Llucià/Sun
me Yoon
Gènere: Ficció contemporània
Nombre de pàgines: 192

Les històries que parlen d'emocions també m'agraden. És per això que quan vaig veure la portada d'Ametlla i vaig llegir “Com ploren les persones que no poden sentir res?” m'hi vaig llençar de ple...

... i no sabeu com me n'alegro! Perquè he conegut la vida de Seon. Una vida on ha hagut d'aprendre a identificar i interpretar les emocions, perquè un problema de salut fa que ell sigui incapaç de sentir res.

Imagineu-vos una novel·la intensa, molt tendra i dura al mateix temps, plena d'emocions, però sense victimitzar el personatge, tot el contrari, potenciant-lo i fent-lo evolucionar. I com que ell mateix és el narrador de la història t'hi endinses i hi empatitzes molt.

Si us agrada la literatura oriental, serena, intimista i sense massa ornaments, us agradarà. Si us agraden les novel·les que parlen de sentiments i d'evolucions personals, us agradarà. Si us agraden els personatges potents, us agradarà. En definitiva, crec que és una novel·la tan ben escrita i amb un missatge tan bonic que pot agradar a tothom.

Què us sembla, us animeu a llegir-la o ja ho heu fet? Us ha agradat tant com a mi?

Si voleu seguir els comentaris de l'Eva sobre els llibres que llegeix ho podeu fer al seu bloc:

https://avegadesllegeixo.blogspot.com/

I per Instagram a:

@emazab

@avegadesllegeixo