divendres, 1 de febrer del 2019

EXPOSICIÓ INSTAGRAM Jordi Porta "Komiols"





De l’1 de febrer al 30 d’abril de 2019
Replà de l’escala

Que hi faig a Instagram? No ho sé... la veritat és que hi va haver una època en què vaig obrir perfils a tot arreu (convenia estar connectat al món!!) Twitter, Facebook, Badoo, LikendIn...I en més d'una ocasió vaig haver de tancar finestres que els aires estaven massa remoguts.

Facebook i Instagram; la primera, ha acabat esdevenint aquell dinosaure corpulent, feixuc i ineficaç, que ens avassalla amb la publicitat que suggereixen les nostres cookies i ens mostren el món que suggereixen els seus algoritmes (facepalm!)

Instagram, ha sabut reorientar la seva funció. Fent-la molt més assequible als gustos del jovent, les "historis" van bé per demostrar que cada dia ets capaç de fer coses i que l'endemà (com si fos una borratxera) ja no te'n recordes. Però a més a més Instagram, serveix per lo que serveix, compartir la teva vida en format fotogràfic.

No hi ha cap voluntat vanitosa, ni esnobista. I tot va en funció del "si tinc temps"!!

M'agrada cuinar (herència del @jaestpui), m'agrada fer petites excursions pel nostre país. I sempre surten imatges que te les voldries emportar a la SDcard del mòbil.

M'agraden els bolets (els que deixen @benjamillr i @marc7538!), però sobretot sobretot lo que més m'agrada són els meus fills i la meva família.

No tinc ni punyetera idea de composicions fotogràfiques, surt lo que surt. I excepte molt puntualment, no acostumo a retocar mai les fotos, que estan tirades amb un cutre mòbil de pantallatrencada i que sempre estic esborrant la "cache"!

Vet ací i gràcies a la persistència de la @bibliotecajoanmaluquer un recull de la nostra vida.

Modestament i humilment: Instagramejeu-la!!

Komiols.